Znajdź opowiadanie:

"VULTURES ARE WAITING" - xkaterine

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)


FRAGMENT

Sobotni poranek zaczął się bardzo leniwie. Wiedząc, że przez najbliższe dni będę miał cały dom do swojej dyspozycji, mogłem rozplanować weekend na wiele sposobów. Wybrałem jednak, że spędzę go z dziewczyną. Tylko ona i ja, a mój brat daleko, w innym mieście, bez możliwości popsucia nam wspólnych chwil. Na szczęście tego dnia czułem się o wiele lepiej, niż kilka godzin wcześniej; męczył mnie jednak ból gardła, więc czym prędzej udałem się do kuchni, by przygotować sobie jakiś ciepły napój. Na stole czekała na mnie miła niespodzianka.
- Skąd wiedziałeś, że jestem chory? – spytałem, choć zmuszony byłem sam odpowiedzieć sobie na to pytanie, bo Toma już dawno nie było w domu. W dłoni obracałem pudełko tabletek na gardło, podczas gdy na blacie leżało jeszcze coś rozgrzewającego i, na wszelki wypadek, przeciwbólowego. Nie przypominałem sobie, abym w obecności Toma narzekał na swoje samopoczucie, tym bardziej, że wieczorem nawet się nie widzieliśmy. Nie zwlekając, sięgnąłem po telefon, by zadzwonić do brata, choć nie wiedziałem, po co. Miałem świadomość tego, że nasza rozmowa będzie bardzo krótka, a on o wiele lepiej się czuje, gdy nie musi sobie o mnie przypominać. Mimo tego zadzwoniłem.

autorka: xkaterine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.