Znajdź opowiadanie:

"NEW LIFE, NEW NAME" - krewetka

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT 

Wjechaliśmy windą na moje piętro.‭ ‬Był środek nocy,‭ ‬więc w wieżowcu panowała względna cisza.‭ ‬Na innych kondygnacjach odbywało się kilka imprez lecz dzięki szczelnym drzwiom i grubym ścianom mało było słychać.‭ ‬Otworzyłam drzwi i puściłam Chrisa pierwszego.
- Ładnie się urządziłaś-‭ ‬skomentował gdy zapaliłam światło.
- Dzięki.‭ ‬Trochę było ciężko,‭ ‬ale jakoś się udało-‭ ‬westchnęłam patrząc na świeżo wykończony salon.‭
- Szacunek-‭ ‬przyznał
- Wiesz...‭ ‬myślałam,‭ ‬że bd mieszkać sama więc jest tylko jedna sypialnia.‭
- Nic się nie stało.‭ ‬Twoja kanapa wygląda na wygodną.
- Jest rozkładana-‭ ‬dodałam szybko
- Jasne,‭ ‬poradzę sobie-‭ ‬pokiwał głową
- Przepraszam
- Hej-‭ ‬złapał mnie za ramię-‭ ‬nie masz za co przepraszam.‭ ‬Powinienem dziękować ci na kolanach,‭ ‬ale nie mogę.‭ ‬-‭ ‬uśmiechnął się krzywo-‭ Z‬abrałaś mnie z tej klatki,‭ ‬którą od dłuższego czasu było tamto mieszkanie.‭ ‬Jak długo będę mógł ci siedzieć na głowie‭?
- Ile tylko będziesz chciał-‭ ‬uśmiechnęłam się do brata całując go w policzek.

autorka: krewetka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.