Znajdź opowiadanie:

"PATRZ W SERCE TH" - Olka

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)

–  Ashley zaczekaj! – usłyszałam głos Toma, odwróciłam się, biegł do mnie przez plażę. Ja chciałam fajnego chłopaka a nie Toma. No ale z braku laku może i być on…
–  Czego chcesz? – zapytałam
–  No co Ty, nie będziesz sama spacerować o ciemku po plaży, jeszcze coś Ci się stanie…
–  A martwisz się o mnie? – zapytałam
–  Ja? No… Bill by mnie zabił jakby Tobie się coś stało
–  A już myślałam że… Nie ważne
–  Co myślałaś? – zapytał
–  Że się o mnie martwisz…

–  Może trochę… – powiedział, ruszyliśmy brzegiem morza, fale delikatnie obmywały mi stopy, Tom także zdjął buty i skarpetki, podwinął lekko jeansy i też szedł po wodzie

autorka: Olka

1 komentarz:

  1. Z tego, co wiem napisała to Olka, tak najwyżej się podpisała w zakładce ,,O mnie''

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.