Znajdź opowiadanie:

"WHEN I LOOK AT THE STARS" - Infinitelly

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)



FRAGMENT

Czy mi się tylko wydaje, czy on ciągle się do mnie zbliża. Nie potrafię myśleć, kiedy jest tak blisko! Chyba odebrał moje długie milczenie za objaw mojej niepewności. Zapadła cisza. Akurat kiedy podniosłam na niego oczy, aby sprawdzić co jest jej powodem, poczułam jego ciepły oddech tuż przy moich wargach, a po chwili jego ciepłe usta. Na początku całował mnie nieśmiało, jakby bał się, że go odtrącę, ale z czasem nie doczekując się sprzeciwu z mojej strony znacznie pogłębił pocałunek. Jeśli wcześniej pod wpływem jego bliskość szalałam to nie wiem jak opisać uczucia towarzyszące mi podczas tej pieszczoty. Jego oddech, jego dotyk, zapach to wszystko działało jak narkotyk. Tom po chwili wziął mnie na ręce, ale nie przestawał całować i czule głaskać po plecach.  

autorka: Infinitelly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.