Znajdź opowiadanie:

"NOWE OTOCZENIE" - Vertauen

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)


FRAGMENT:


– To, co powinno być. To koniec. Nie mogę być z kimś, kto mnie zdradza i jeszcze wymyśla absurdalne historyjki, zamiast się przyznać. 

Mocniejszy ścisk, napierał na mnie swoim ciałem. Zaczął całować, czego tak bardzo nie chciałam, a kiedy próbowałam się wyrwać, obiema dłońmi przytrzymał moją twarz, aby nie poruszyła się ani o milimetr, chyba że on tego zechce. 

Kiedy odsunął się swoimi ustami, od moich, lekko odwrócił moją głowę w prawą stronę. Najpierw jego oddech był wyczuwalny na szyi, później w okolicach ucha. 

– Przepraszam. – Szepnął z taką czułością, z taką troską, uwielbieniem i żalem, że pod wpływem tego pozostało mi tylko zemdleć. Uwielbiałam gdy mówił do mnie takim tonem, wtedy czułam, że go obchodzę, że mnie kocha, a tak bardzo mi tego brakowało. Ciarki przeszły mi po plecach. 

Gdzieś tam daleko w sobie łudziłam się, że jeszcze mnie kocha i nie zdradził mnie świadomie. Kochałam go i nie chciałam naszego rozstania, ale nie ma innego wyboru, muszę odejść. Zaufałam mu, a on najnormalniej, mając mnie w głębokim poważaniu, mnie zdradził.

autorka: Vertauen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.