Znajdź opowiadanie:

"MY ANGEL IN MY HEAVEN" - Anastasis

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)


FRAGMENT:


– Nie miała czasu ze mną rozmawiać – odezwał się po chwili Bill.
– Anastazja?
– Była z Marcinem. W parku. I nie mogła ze mną porozmawiać…
– Bill, czego ty oczekujesz? – zapytał Tom – To jej życie, robi z nim, co chce.
– Myślałem, że porozmawia ze mną, potrzebowałem jej – chłopak podniósł głowę z poduszki i spojrzał na brata. – A ona powiedziała tylko, że oddzwoni.
– Nie rozumiem cię! – Tom gwałtownie wstał – Przecież ona ma prawo się z kimś spotykać, nie może być na każde twoje skinienie! Jak byłeś z Pauline, to ona ustępowała. Teraz twoja kolej. A skoro nie potrafisz tego zaakceptować, to powiedz jej, że ją kochasz i już.
– Tom! – krzyknął Bill – Kocham ją jak siostrę! I nie mów takich pierduł więcej! Może… Może ja rzeczywiście przesadzam… Jestem egoistą…

– Jesteś. Co do waszej „siostrzanej” miłości, to ja wątpliwości mam, no ale dobra – westchnął – Idę. Muszę przygotować gitary.

autorkaAnastasis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.