Znajdź opowiadanie:

"HOPE FOREVER DIED" - arma

(By przejść do bloga, kliknij w obrazek)


FRAGMENT 

Otworzyłem oczy i jedyne co czułem to straszny ból głowy. Światło raziło mnie w oczy i miałem wrażenie, że ktoś wbija mi w nie szpilki. Dodatkowo piekła mnie warga. Czułem jakby ktoś przejechał mnie ciężarówką - dosłownie. Po dłuższej chwili zorientowałęm się gdzie jestem, był to nasz salon. Nie pamiętam nic od momentu kiedy urwał mi się film w klubie. Przesadziłem i to ostro... Nawet nie wiem jakim cudem znalazłem się w domu. Wkładając wiele starań zdołałem podnieść się z kanapy i dowlec do łazienki. To co zobaczyłem w lustrze mnie przeraziło. Nie mogłem uwierzyć jak wygląda do tej pory moja idealna twarz. Na wardze widniał ogromy plaster, a patrząc w górę było jeszcze gorzej: ogromna śliwka pod okiem i zadrapania na lewym policzku. Może jednak miałem rację z tą ciężarówką? Jak dobrze, że niedawno skończyliśmy trasę, bo jak ja pokazałbym się teraz komuś na oczy? Idąc korytarzem postaowiłem zajrzeć po cichu do pokoju Billa. Uchyliłem lekko drzwi i zobaczyłem go skulonego w kłębek, śpiącego na kocu przy grzejniku. Dlaczego on zawsze śpi na podłodze? Przecież ma takie ogromne łóżko, dobra i tak go nigdy nie zrozumiem do końca... W pokoju ciągle chodził telewizor, pewnie przec całą noc. Nie chciałem go budzić, więc podszedłem jak najciszej do telewizora i go wyłączyłem. Już miałem opuścić pokój, ale potknąłem się o jakiegoś buta i runąłem z całym impetem na ziemię. Bill słysząc huk obudził się nagle i nie wiedząc co się dzieje uderzył głową w grzejnik. Usłyszałem tylko jego jęk.

autor: arma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.